بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه نویی: دروغ نگویید فدراسیون به ما باجی نداده
وقتی شنیدید یک نفر به خاطر استقلال جانش را از دست داده که هوادار شما هم هست چه حالی شدید؟
غم تمام وجودم را فراگرفت. باور کنید خیلی ناراحت شدم. بیشتر به خاطر خانواده این جوان ناراحتم. می‌دانید تحمل داغ جوان خیلی سخت و دشوار است. خدا به خانواده‌اش صبر بدهد. عرض تسلیت دارم به خانواده رفعتی ساجدی و امیدارم با حضرت اباعبدا...الحسین (ع) محشور بشود. آقایان به جای اجرای شو در سیما دنبال این باشند که چرا جوانی به خاطر اهمال جانش را از دست می‌دهد. فوتبال می‌آید و می‌رود مهم این چیزها است. ما به همین مردم تعلق داریم و باید به آنها احترام بگذاریم. چرا یک جوان رعنا باید به سادگی جانش را از دست بدهد؟ 
به نظر می‌رسد از برنامه 90 خیلی ناراحتید؟ 
بله، ناراحتم چون مظلوم واقع شدیم. ما بعد از بازی با فولاد باختیم اما من آمدم و به بچه‌های فولاد تبریک گفتم. حالا هم به بازیکنان و کادر فنی داماش تبریک می‌گویم اما با واقعیت‌ها چه می‌توان کرد؟ قبل از بازی آن همه داستان درست شد. مگر ما نمی‌خواستیم به رشت برویم؟ سوال من این است که وقتی پرواز لغو می‌شود ما باید چه کار کنیم؟ 40 تا آدم چه طور می‌توانند یک‌دفعه سوار اتوبوسی بشوند که بیمه هم ندارد؟ ما در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن ساعت 11_ 10 شب می‌توانستیم تهران را ترک کنیم. آن وقت صبح می‌رسیدیم. آیا قانون می‌گوید یک تیم صبح روز بازی برسد و چند ساعت بعد بازی کند؟ 
این اتفاق برای تیم‌هایی مثل داماش و سپاهان هم رخ داده بود. 
من نمی‌گویم رخ نداده است اما ما هم کار غیرقانونی انجام ندادیم. همین آقایانی که آن شب در برنامه 90 شو اجرا کردند اگر یکی از همین ملی پوشانمان رباط پاره می‌کرد می‌آمدند و می‌گفتند چرا استقلالی‌ها در آن شرایط با داماش بازی کردند یا چرا بازی لغو شد؟ نکته اینجا است که ما این همه سختی و بی خوابی کشیدیم دست آخر هم متهم شدیم اما خدا آن بالا است و از نظر من مردم هم بهترین قاضی هستند. 
نحوه داوری نشان می‌داد که انگار می‌خواهند به نوعی تلافی کار استقلال را دربیاورند. 
من به هیچ کس تهمت نمی‌زنم و معتقدم خدا ناظر بر رفتار همه ما هست. تنها از برنامه 90 که آن شو را اجرا کرد می‌خواهم به خوبی اتفاقات داوری را موشکافی کند. همین برای من و مردم بس است. من نمی‌دانم بازی 24 ساعت بعد به این خوبی برگزارشده و دو تیم هم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند آن وقت چرا این همه جنجال می‌شود؟ 
شاید توقع داشتند شما هم مثل بارسلونا با اتوبوس به رشت بروید. 
اولا که بارسایی‌ها قبل از سفر به ایتالیا می‌دانستند قراراست با اتوبوس راهی شوند. ضمن اینکه سفرزمینی باعث باخت بارسا و از دست رفتن جام شد و گواردیولا هم بعدش اعلام کرد دیگر سفرزمینی انجام نمی‌دهم. درباره سفر بارسلونا به شهرپامپولونا هم با سند ثابت می‌کنم که با قطار راهی شدند و نه با اتوبوس. ضمنا چه اصراری هست که ما با اتوبوس سفر کنیم؟! اگر بین راه اتفاقی برای ما رخ دهد آقایان یقه ما را می‌گیرند که چرا با هواپیما سفر نمی‌کنیم. یادمان نرفته که حسن زاده مرحوم چگونه از دنیا رفت. یا دخترانی که به خاطر سفر به مناطق جنگی جان شان را از دست دادند و هنوز خانواده‌هایشان داغدار هستند. چرا باید کاری کنیم که در نهایت پشیمان بشویم؟! 
برخی تصور می‌کنند که فدراسیون فوتبال برای شما امتیاز خاصی را لحاظ کرده است. 
فدراسیون چه باج و امتیازی دارد که به ما بدهد؟! بعضی‌ها برای خودشان دکان باز کرده‌اند وبه مردم دروغ می‌گویند. به خدا نمی‌دانم چه عناد و دشمنی با من دارند. لااقل به خاطر مردم دست از دروغ پردازی بردارید! الان یک نفر به خاطر نبود امکانات جانش را از دست داده به این چیزها برسید. ما باختیم و تمام شد. فوتبال همین است اما بعضی‌ها اصل را گم کرده‌اند. 
با فضایی که این روزها به وجود آمده و البته از دست دادن صدرجدول پس از هفته هفدهم و اتفاقات قبل و پس از بازی با داماش هواداران شما بیش از همیشه نگران وضعیت تیمتان هستند. چه برنامه‌ای برای آینده دارید؟ 
هواداران باید هم نگران وضعیت استقلال باشند (قلعه‌نویی این جمله را به طعنه و با منظور خاصی گفت) اما ما هم در صدد تقویت تیم هستیم. همانطور که می‌دانید زندی به خاطر مشکلات خانوادگی رفت، توزی هم رفت و متاسفانه جانواریو را هم از دست دادیم. من امیدوارم جانواریو فصل بعد به استقلال برگردد چون این بازیکن را خیلی دوست دارم. جانواریو خودش هم می‌گفت دوست دارم با استقلال فوتبالم را تمام کنم اما قسمت نبود و او به کشورش رفت. در این شرایط تیم ما باید تقویت بشود. نیم فصل دوم جباری می‌رسد. ما جناح چپ را تقویت کردیم و فکر جذب یکی دو بازیکن دیگر هستیم. 
سیدصالحی را می‌گیرید یا عنایتی؟ 
اجازه بدهید تا قطعی شدن نام هیچ بازیکنی را نیاورم. یک بازیکن خارجی را هم مدنظر داریم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 9 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,نقل و انتقالات نیم فصل,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com